Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2008 07:50 - Сериалът "Вещиците от Би Ти Ви" свърши, Ивелина - "Най-добра от най-добрите"
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 9461 Коментари: 29 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2013 12:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Излишно разтегнат финал увенча 10-седмичния "експеримент" на Халваджияновата продуцентска къща.
Врачки и вампири шестваха из ефира всеки вторник от 20.30 часа, за да проверят свръхестествените си способности.
Претендентите за титлата "Ясновидец номер 1 в България" бяха оценявани от жури в състав: психоложка, илюзионист, следовател.
Някои от кандидатите за екстрасенска слава бяха по циркаджии и от предпоследния. Друг път зрителят пък не можеше да избяга от усещането, че на определени хора им се подава предварителна информация или пък те разполагат с такава. Виктория например прекрасно познаваше дома на Яворов...
Част от ясновидците налучкваха, други подпитваха - както са свикнали в практиката си.
Някои от изпитанията бяха добре измислени - например да свържеш децата с майките им. Други бяха направо тъпи - да се разбере коя кола е ударила човек например. Може би колата има емоционална или енергийна "памет" и ясновидец може да "разкодира" какво тази кола "крие"?!
Да откриваш хора пък, бе задача, с която кандидатите трябваше да се справят неведнъж, сякаш въображението на сценаристите от време на време си взимаше отпуск.
Не липсваха и лични конфликти - нормално за всяко начинание, в което са замесени повече от двама българи.
Вярно, героите на сериала говореха на родните си диалекти, но иначе какво да кажа - интересен филм беше. Качествени кадри, динамичен монтаж, забележителна графика, суперпрофесионална музика.
Само моля да не наричат една телевизионно манипулирана филмова поредица "реалити".


Тагове:   най,


Гласувай:
0



1. eien - Какво падение за народа ни в 21 век!
28.05.2008 08:45
Срамувам се от такива предавания! Не им давайте гласност! Игнорирарайте всякакви баячки, вещици, предсказателки, вещици, ясновидки - отвратителни са! Впримчени в легиона на сатана, обезумели са!
цитирай
2. timmyd - :)
28.05.2008 08:46
На мен ми беше интересно. А и винаги трябва да се има предвид, че участниците не са представителна извадка от ясновидците в България :)
Но е хубаво, че се говори все по-често и свободно за тези способности на хората.
цитирай
3. eien - Моля ви пуснете мнението ми! Нямам ли право да изкажа отвращението си от
28.05.2008 08:53
тази сган - врачки, ясновидки, предсказателки, които намериха своя комфорт в страната ни, цял легион от служители на сатаната, все едно сме в Средновековието. Боли ме за измъчения народец, който им се доверява! Моля Ви, игнорирайте ги, клеймосайте ги с пълно, тотално дистанциране!
Как е възможно такова падение в 21 век!
Срам ме е!
цитирай
4. nmlss - на мен ми харесваше предаването. ...
28.05.2008 08:55
на мен ми харесваше предаването. Май даже не се интересувах много дали е нагласено или не, просто беше забавно да ги гледам как се мъчат :D
И какво, Ивелина ли спечели? Хм, тя наистина беше много добра...
цитирай
5. анонимен - leleee
28.05.2008 08:57
Ама някой даже го е гледал това?
цитирай
6. анонимен - Гледах първата серия на това пре...
28.05.2008 09:18
Гледах първата серия на това предаване и до там. Повечето от хората, които участваха са психодиспансер, а останалите за съд.
Например това момиче - най-малкото не му помня името. В япървата серия то разказа историята си - по спомени: Изртастнах в дом, една вечер едно от момичетата, моя приятелка се самоуби и от тогава аз имам свръхестествени сили. Това е болестно състояние, а не ясновидство. Детето има нужда от професионална помощ, а не от подтикване на илюзорните му способности. Продуцентите биха били подсъдими за подобни деяния.....но те са си опекли питката - момичето е на 18.
Въобще отврат.
Ники
цитирай
7. viovioi - Не вярвам в ясновидство!!
28.05.2008 10:03
И предаването доказа че съм права. Тези селски тетки станаха за посмешище.
цитирай
8. fenor - Споделям изцяло...
28.05.2008 10:57
...коментара, за "ужким реалити" шоуто. Зрителите му се втурнаха с надеждата, че ще видят чудеса, но скоро се разбра че чудеса няма. Затова "по-добре да дойде" Астор, или друг обигран илюзионист. Поне изпълняват номерата си виртуозно и няма да се измъчваме докато ги гледаме.
цитирай
9. tvmreja - пуснах мнението ви,
28.05.2008 11:08
elen, за мен е важно, че сте пожелали да го споделите с мен.
цитирай
10. tvmreja - Анонимен,
28.05.2008 11:09
аз следих шоуто, разбира се, не успях да гледам всичко поради служебни ангажименти и пътувания.
Държах да разбера може ли предаване с врачки да се направи качествено и честно.
Продукцията отговори едва на половината от очакванията ми.
цитирай
11. gothic - Щеше да бъде забавно, ако не беше ...
28.05.2008 11:15
Щеше да бъде забавно, ако не беше трагично. Поредния гвоздей в ковчега на българския интелект...
цитирай
12. анонимен - Проблема с ясновидките е огромен в ...
28.05.2008 11:23
Проблема с ясновидките е огромен в БГ. Сега нпкой ще излае - ама това е вносно шоу, що да е по-малък проблема в Англия? Ами защото врачките в БГ и възприемането им е коренно различно от това в Англия. В България ходиш на врачка вместо на психолог. И това е не само културна ами и цивилизационна разлика.
Ники
цитирай
13. анонимен - Простотия до шия!!!
28.05.2008 11:53
Изобщо не мога да разбера хората, които си губят времето да гледат такива глупости с мошеници. Гледайте, гледайте, затова вървим напред към простотията и нищо друго...
цитирай
14. tvmreja - Анонимен, не бих била
28.05.2008 11:56
така категорична.
Защо аудиторията на "Ясновидци" да е "простотия до шия", както пишеш, а публиката на "Биг Брадър" например - не!?
Предполагам, че хора с най-различен образователен, социален, възрастов и пр. статус са гледали продукцията с паранормалниците.
цитирай
15. benoa - Аз пък мисля
28.05.2008 13:23
че това предаване беше полезно.
Видя се какво предстваляват и колко "познават" т.нар ясновидци, и 20 души да са се отвратили пак е положително, а не вярвам някой да се е запалил по ясновидството от това предаване :)
цитирай
16. анонимен - Имам предвид абсолютно всички п...
28.05.2008 13:51
Имам предвид абсолютно всички предавания, които наводниха тв ефира в последните няколко години. Какво може да научи човек от тях? Само простотии...Особено децата! А тези ясновидци - хвърляла съм по един поглед - лъжат и мажат и винаги, когато не познаят, казват, че били много близо...Честно казано, още повече намразих разните му там ясновидци и т.н. Мошеници от класа!
цитирай
17. gothic - Защото публиката и на ясновидците, ...
28.05.2008 14:41
Защото публиката и на ясновидците, и на голямото братче е една и съща- хората без ясна мисъл и собствено мнение, тези които възприемат телевизията като дъвка за очите, като продъжжението на вечерята им.
цитирай
18. анонимен - любопитно беше!
28.05.2008 15:25
Не вярвам в ясновидци. Никога не ми е хрумвало да търся такива. Вместо да ходят при тях, хората просто трябва да общуват повече с близките си, а ако имат здравословен или душевен проблем, да отидат на доктор, психолог или свещеник.
Обаче гледах предаването с интерес. Задачите бяха добре измислени. А това, че на няколко пъти трябваше да открият човек, заедно с опитите за разкриване на отдавнашни престъпления, беше най-практичната част. Ето това биха могли да вършат и в живота.
Ако някой зрител е очаквал да види бляскави чудеса, вероятно е гледал твърде много холивудски филми и сериали по Ей екс ен :-))
цитирай
19. анонимен - на мен ми хареса. не ми е ясно на какви ...
28.05.2008 16:15
на мен ми хареса.не ми е ясно на какви се правят тези,които го отричат?показват колко са ограничени и злобни.
цитирай
20. gothic - #19, сигурно трябва да се прехла...
28.05.2008 17:25
#19, сигурно трябва да се прехласвам и да бия чело в теракотата като го гледам само защото на тебе ти харесва? Ей точно това е ограниченост и комплексарщина- когато не можеш да приемеш че някой не си пада по това, по което ти се захласваш. И за да ти покажа колко съм "ограничен и злобен" ще ти кажа, че никога не съм харесвал Слави Трифонов. Доволен (или по-скоро доволна) ли си?
цитирай
21. tvmreja - gothic, може ли без
28.05.2008 17:41
лични нападки?
Все пак тук се стремим да говорим за това - как медиите ни въздействат като общество и като личности, а не кой има комплекси и кой - не...
цитирай
22. nmlss - ех. . . все дотам се стига. . . все поне ...
28.05.2008 17:49
ех... все дотам се стига... все поне един от спорещите ще бъде изкаран комплексар... браво на нас, че не изневеряваме на себе си!
цитирай
23. giorgiocbr - Чудна работа е авторката...
28.05.2008 22:03
Хем й тъпо, хем го гледа...
цитирай
24. lostdog - един съвет: намерете си по-смис...
28.05.2008 23:52
един съвет: намерете си по-смислени занимания от това да следите всяка нова глупост в ефира на телевизиите
цитирай
25. lostdog - Гледайте по-малко телевизия. П...
28.05.2008 23:57
Гледайте по-малко телевизия.Полезно е!
цитирай
26. tvmreja - на вниманието на giorgiocbr и lostdog
29.05.2008 12:15
1. авторката никъде не е казала, че шоуто е тъпо; само отбелязва, че не е реалити и че част от сценарните решения не й допадат
2. гледането на телевизия е неразделна част от съвременната култура на градския човек; на телевизията разчитаме за много неща - информация, забавление, отмора; в случая за мен е важно как тази медия влияе върху консуматорите си, а не дали трябва да я гледаме, или не
цитирай
27. lostdog - пресилено е да се каже, че гледането ...
30.05.2008 11:39
пресилено е да се каже,че гледането на телевизия е чак неразделна част от културата на съвременния човек.За мен това е загуба на време и води до затъпяване.
цитирай
28. lubopitka - аз съм много скиптично настроена ...
01.06.2008 13:32
аз съм много скиптично настроена към тези ясновидски истории. Гледайки предаването обаче, неспрях да си задавам въпроса-имат ли наистина хората такива дарби или всичко е просто един сапунен сериал?
цитирай
29. aculata - Съгласен съм с eien!
06.06.2008 21:26
Това предаване беше просто една подигравка за вдигане на рейтинга:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1036718
Постинги: 419
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив