Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2008 14:58 - Е, много професионално, няма що!
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 1311 Коментари: 1 Гласове:
0



Вероятно така разбират професионализма в Би Ти Ви - да прережеш осигурителното въже на някого!
Думата ми е, че доста интересен начин са избрали да промотират тазгодишното издание на "Бургас и морето", което смятат да превърнат в тв събитие посред отпускарския за медиите август.
Според мен авторекламата на песенния конкурс е пошла, недостойна, толерираща отношение на нетърпимост.
А ми е интересно и как ще "отвърне на удара" другият ефирен лидер - Нова тв.
След като медията на Мърдок "грабна" музикално събитие с такава история, не бих се учудила по Нова да тече live... турнето на Слави Трифонов...


Тагове:   Много,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kosara2008 - :)
24.07.2008 18:19
а пък и то...един "кон-кур-с"...извини ме но някои букви в този случай са били винаги за благозвучие...Ти на мене аза на теб това което се случва в бургас...миналата година чух песента на Георги Станчев/музика и текст/...шедьовър! а тези от кон-кур-са не само че не са го одобрили да участва в него...ха ха ха ... тия, Тия...!!! да одобряват Георги Станчев!, но и не са се обадили по какъвто и да е начин до последно ...ебати безкултурието!...та каквото ...такава и рекламата...егати телевизионните "лидери"!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1035181
Постинги: 419
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив