Постинг
21.05.2010 17:51 -
Като заваляха новини за БДЖ -
та цяла неделя... Най-напред мощна "артилерийска подготовка" от Би Ти Ви репортерите, предшествана от интервю с автора й в сутрешния блок. После - ау, крадат релси, влакът за Бургас закъснял с четири часа... За капак млад кандидат-лидер от реалитито на БНТ "Големият избор" иска да превърне железницата в най-привлекателния транспорт...
Тази нагла тенденциозност в публицистичния поток се вихри на фона на мръсните, бавни влакове, които рядко спазват орязаното си разписание. Макар че май е студен, в трена топло няма - шефовете забранили. Миналогодишната трагедия в "кардамеца" бе последвана от скоростно закупуване на рециклирани вагони - да сменят опасните 40-годишни каруци, които ни возеха. Но никой не казва, че реновираните са по-зле и от старите, понеже няма журналист от национална медия, който да е помирисвал влак... И няма да узнаем кой колко комисиони прибра за неудобните вагони с твърди седалки и с по една тоалетна за 100 души, от които Германия се чудеше как да се отърве...
Не, само вайкания колко била затънала компанията (която всъщност са четири отделни компании), само жалвания, които подготвят почвата за поредната приватизационно сделка... От която ще излезе колко са добри сегашните управляващи и колко са били лоши предишните...
Нагло е богопомазаният Иван Гарелов да заявява в национален ефир, че влакът е транспортът на бедняците. Нагло е от екрана да се "постила меко" на Бойко Борисов да продаде БДЖ на офшорки.
И ако бях последният, щях да попитам: "А къде бяхте, господа журналисти, през последните 20 години, докато БДЖ се съсипваше умишлено, за да могат автопревозвачите да се напечелят?" Но - за щастие - не съм...
Тази нагла тенденциозност в публицистичния поток се вихри на фона на мръсните, бавни влакове, които рядко спазват орязаното си разписание. Макар че май е студен, в трена топло няма - шефовете забранили. Миналогодишната трагедия в "кардамеца" бе последвана от скоростно закупуване на рециклирани вагони - да сменят опасните 40-годишни каруци, които ни возеха. Но никой не казва, че реновираните са по-зле и от старите, понеже няма журналист от национална медия, който да е помирисвал влак... И няма да узнаем кой колко комисиони прибра за неудобните вагони с твърди седалки и с по една тоалетна за 100 души, от които Германия се чудеше как да се отърве...
Не, само вайкания колко била затънала компанията (която всъщност са четири отделни компании), само жалвания, които подготвят почвата за поредната приватизационно сделка... От която ще излезе колко са добри сегашните управляващи и колко са били лоши предишните...
Нагло е богопомазаният Иван Гарелов да заявява в национален ефир, че влакът е транспортът на бедняците. Нагло е от екрана да се "постила меко" на Бойко Борисов да продаде БДЖ на офшорки.
И ако бях последният, щях да попитам: "А къде бяхте, господа журналисти, през последните 20 години, докато БДЖ се съсипваше умишлено, за да могат автопревозвачите да се напечелят?" Но - за щастие - не съм...
Няма коментари