Медийна среда ли бе - да я опишеш
Постинги в блога от Януари, 2014 г.
19.01.2014 13:28 -
Проклети да сме!
Проклети да сме!
Проклети да сме!
Задето редим емисиите си на принципа: кримка, кримка, скандал, любопитка.
(И ако престъпленията и политическите изцепки по подразбиране следва да ги има на всеки ефир, то защо любопитката в края на новините е една и съща, за мен остава мистерия!)
Проклети да сме и задето приютяваме в студиата си едни и същи "серийни" събеседници, незнайно защо наричани "гости", сякаш сме ги поканили у дома на вечеря.
Малко е да се каже, че двете дузини персони, които живеят в телевизора вече 15 години, са втръснали на уважаемия зрител. Човек се бои да си отвори и хладилника - да не би оттам да изскочи Андрей Райчев гръмовно да обяви края на прехода...
Нещо повече - по периодичното избухване на телевизионен интерес към една или друга личност, спотайвала се известно време (я Яне, я Жорж), могат да се правят политико-икономически прогнози, по-точни от прогнозите за времето на усмихнатия синоптик!
Проклети да сме, защото продаваме вестниците си благодарение на тлъсти букви, които крещят от първа страница катастрофни "новини" за нашествието на грипа или свършека на света или пикантни подробности за имотите и любовниците на президентите ни.
Проклети да сме и понеже нароихме сайтове, които пълним с копипейстнати текстове и снимки, та отглеждаме поколение "журналисти", които не са вдишали атмосферата на събитие!
Проклети да сме, защото ни една публична личност не оставихме неоцапана в жълто (и тия, дето правят за оцапване, и другите, дето не правят).
И най-сетне проклети да сме, задето се присъединяваме към фейсбук-групата "Аз не пазарувам от Lafka", докато... работим в медиите на Lafka!
Проклети да сме!
Задето редим емисиите си на принципа: кримка, кримка, скандал, любопитка.
(И ако престъпленията и политическите изцепки по подразбиране следва да ги има на всеки ефир, то защо любопитката в края на новините е една и съща, за мен остава мистерия!)
Проклети да сме и задето приютяваме в студиата си едни и същи "серийни" събеседници, незнайно защо наричани "гости", сякаш сме ги поканили у дома на вечеря.
Малко е да се каже, че двете дузини персони, които живеят в телевизора вече 15 години, са втръснали на уважаемия зрител. Човек се бои да си отвори и хладилника - да не би оттам да изскочи Андрей Райчев гръмовно да обяви края на прехода...
Нещо повече - по периодичното избухване на телевизионен интерес към една или друга личност, спотайвала се известно време (я Яне, я Жорж), могат да се правят политико-икономически прогнози, по-точни от прогнозите за времето на усмихнатия синоптик!
Проклети да сме, защото продаваме вестниците си благодарение на тлъсти букви, които крещят от първа страница катастрофни "новини" за нашествието на грипа или свършека на света или пикантни подробности за имотите и любовниците на президентите ни.
Проклети да сме и понеже нароихме сайтове, които пълним с копипейстнати текстове и снимки, та отглеждаме поколение "журналисти", които не са вдишали атмосферата на събитие!
Проклети да сме, защото ни една публична личност не оставихме неоцапана в жълто (и тия, дето правят за оцапване, и другите, дето не правят).
И най-сетне проклети да сме, задето се присъединяваме към фейсбук-групата "Аз не пазарувам от Lafka", докато... работим в медиите на Lafka!