Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2009 13:47 - Диана Найденова
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.10.2009 14:22


не може да чете между редовете на фолкпарчетата, затова води предаване по телевизията, в което кани хората, за да ги хапе, стана ясно в мързеливия ранен следобед.
В "Челюсти" - едновременно по радиото и по телевизията - напористата водеща се впусна в тълкувания на песента, вдъхновена от мощните рамене на министър-председателя. Тя откри в проникновения текст анализ на демографската криза в страната, ала обвини авторките на хита - Екстра Нина и Никол, че са пропуснали друг бич на обществото ни - корупцията.
Русите диви, които си представят ген. Борисов гол, защитиха еротико-естетическата си концепция, дори се впуснаха в социална критика и прогностика.
Така че, Диана, за да бъдеш чута, не ти остава нищо друго, освен да извисиш глас.
Я пробвай с това:

Пак сънувах луда страст -
гащите й виждам аз.
Леле, скъпа ми Никол,
как ме мразят бос и гол!
Припев:
Нова, Нова, сто процента
ще си вдигна аз процента!
С Иван-Андрей в тройна коалиция
скачам аз без репетиция!




Тагове:   Челюсти,   Нова тв,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1035107
Постинги: 419
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив