Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2011 19:36 - Рекламите видиотяват нацията,
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 1896 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
е изводът на Тома Томов, който той сподели с огромната аудитория на Цветанка Ризова по Нова тв в неделната вечер. 
Големият журналист, изглежда, пази носталгични спомени от доброто старо тв време, когато търговските съобщения бяха обединени в един 20-минутен блок, наречен "Телевизионен справочник" и излъчващ се в късния следобед, малко след стартирането на програмата. (Сега е трудно да си представи човек, че по цял ден от "ваджишката кутия" не се носят възторжените трели на някоя Гала или фалшивите вопли на някоя Инджи.)
Видният ни международник обвини собствениците на големите телевизии, че в желанието си за свръхпечалби "извършват престъпление срещу душата на българина" и че заливането ни с рекламните послания било все едно да заливаш детска главичка със сярна киселина.  
Странно защо, но прозорливият анализатор, емблема на нашата журналистика, не вижда - или не иска да види - другите, по-големите телевизионни беди.
Като например:
1. Азис обикаля всички възможни студия - издал е нов албум и вероятно пиарът е включен в цената на музикалния продукт. Дали са включени и глобите, които СЕМ трябва да наложи на Карбовски за вулгарния език при гостуването на ромската звезда, ние не знаем... Знаем обаче, че и други фолк- и попизпълнители правят същото. Сигурно работи...
2. Програмите на двете частни национални телевизии са като извадени под индиго (тоест - като копипейстнати са) и това особено личи в структурирането на съботно-неделното ни забавление. Петък и събота вечерите са посветени на безвкусните смешки във вид на холивудски комедийки или родни сценарно-актьорски експерименти, в неделя ни нахъсват с някой екшън, като преди това са ни отегчили  до смърт с приказки без край.
3. Като две капки боза си приличат и новините на споменатите вече канали - като правило телевизиите се надпреварват да ни обясняват как живеем. От емисиите им узнаваме кога е последният ден за данъчните декларации, колко струват зеленчуците на пазара и кога в София отчитат показанията на топломерите...
4. Незабелязани за Томов са останали увехналите реалитита, толкова безумно скъпи, та продуцентите се отказаха от тях и заложиха на по-евтини варианти, като "Фермер търси жена" или "Лорд ъв дъ шефс" (в момента, в който пиша тези редове, по Би Ти Ви тече "репортаж" за кулинарните блогове, някой съмнява ли се, че новините вървят след... парите?). Но пък "Биг Брадър" и "Сървайвър" оказаха влиянието, което трябваше да окажат, върху нещастното ни народонаселение, те вече не са нужни...
5. След обилно подгряване с босфорски сапунки изведнъж стана ясно, че аудиторията искала български сериали! И хайде - юруш на филма за мола, за забранената любов, на родната кримка и на "Комици в повече", пардон - "Столичани в повече".
Така че, г-н Томов, за рекламите си има дистанционно, нали така? Спираш звука и използваш тези подарени 5-6 минути, за да се обадиш на приятел по телефона, да издраскаш някое судоку или си направиш чай.
Въпросът е как да се спасим от онова, дето го излъчват между рекламите...



Гласувай:
2



1. ve6titsa - Сега между рекламите
09.05.2011 12:44
обикаля душата на Батето.Във всякакви предавания и по всички телевизии.Тези,които толкова помия изсипаха върху него,сега го превърнаха в светец.Но това е телевизия все пак.Който иска да си я гледа.Най-вече пенсионерите.Информират се хората.Изграждат си позиции.Коментират.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1036772
Постинги: 419
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив