Постинг
25.02.2012 13:00 -
Възможно ли е да ти плащат толкова много,
та да късаш вестници в ефир, питам се напоследък.
А може пък и да не е заради парите - нашенската народопсихология свидетелства, че хвърлянето на пепелник срещу телевизора е обичайна форма на диалог между субект и обект на медиа-общуването.
Другото, което ме вълнува, е, че напоследък фирма "Софарма" бе спомената толкова пъти от телевизионния екран извън минутите на рекламните блокове, та СЕМ ще забогатее от глоби...
Ситуацията силно напомня периода след задържането на Алексей Петров, когато рекламните послания на застрахователна компания "Лев Инс" заляха двете "конкурентни" ефирни телевизии, а Кристина Патрашкова обикаляше по студиата да обяснява за новия седмичен вестник, чийто старт подготвя.
И в двата случая общото е, че печели този, чието име (или на фирмата му) се върти нонстоп от сутрешни блокове, та чак до вечерни токшоута. Като си плаща солидно за това...
А може пък и да не е заради парите - нашенската народопсихология свидетелства, че хвърлянето на пепелник срещу телевизора е обичайна форма на диалог между субект и обект на медиа-общуването.
Другото, което ме вълнува, е, че напоследък фирма "Софарма" бе спомената толкова пъти от телевизионния екран извън минутите на рекламните блокове, та СЕМ ще забогатее от глоби...
Ситуацията силно напомня периода след задържането на Алексей Петров, когато рекламните послания на застрахователна компания "Лев Инс" заляха двете "конкурентни" ефирни телевизии, а Кристина Патрашкова обикаляше по студиата да обяснява за новия седмичен вестник, чийто старт подготвя.
И в двата случая общото е, че печели този, чието име (или на фирмата му) се върти нонстоп от сутрешни блокове, та чак до вечерни токшоута. Като си плаща солидно за това...