Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2023 09:02 - Поздрави разни
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 3591 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скръбна репортерка от мястото на трагедията: „Здравейте, колеги, не мога да кажа „Добър ден!“...
Че защо бе, драга? Да не би, докато съм спала, „формулата“ „Добър ден“ (или „Добро утро“, или „Добър вечер“) да е започнала да означава „Ей, пич, знам, че денят ти е адски добър, направо страхотен, обаче ти го казвам и аз за всеки случай!“?
Не, уважаеми. „Добър ден“ не е КОНСТАТАЦИЯ. „Добър ден“ е ПОЖЕЛАНИЕ. Не ми съобщавате, че денят е добър, та да се притеснявате да произнесете фразата, ако разказвате за катастрофата. Пожелавате ми (на мен, която ви гледам и не съм пострадала при катастрофата) моят ден да е добър.

Защо се сетих за това безумство отпреди година ли?
Защото преди дни бивша от ТВ7 обясни на драгия зрител, че в затвора не се поздравявали със „За много години“...

Едно време вицовете на скечове ги правеха, сега почнали да стават и новини...  


Тагове:   език,   реч,   тв репортери,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1028767
Постинги: 418
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив