Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2010 19:47 - Мразя facebook, и то по цели пет
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 1068 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.12.2010 19:53


причини!

1. Всеки път, щом надникна там, някой, когото не познавам, иска да ми е "приятел". Ако не само във виртуалната реалност бе така, животът щеше да е прекрасен...

2. Онези, които съм "пуснала" във виртуалната си дневна, ме засипват с: целувки, подаръци и покани за: събития, срещи, дискусии, каузи... Само за да им отговори, човек би употребил половин работен ден, жалко, че фейсбук-сърфингът не се плаща...

3. Няма ден, в  който всички опции да работят - ту не можеш да качиш снимка, ту няма как да поканиш приятел да хареса страницата ти, ту връзките не щат да се свързват. Понякога и всичко накуп.

4. Поствам текст, в него - грешка! Буквичка съм "изяла"! Ама да не си мислите, че отварям постинга и го редактирам - неее, няма такава "екстра"! "Премахни", редакция в текстовия файл, качване отново... упражнение за луди...

5. Досадни реклами на какво ли не пълзят из дясната лента неканени, а най-готиното е, че слободията на фейсбук-рекламирането е достигнала завидни висоти! Куцо и сакато произвежда търговски съобщения, пълни с безумия! Вижте:

imageТова, че "дядо коледа" не е заслужил главни букви в собственото си име, вероятно е технически проблем (точно както и в заглавията в blog.bg), но това "предадете обем на косата" - направо не е истина...
Говорят ли български тия хора и къде са изгубили думата ПРИДАЙТЕ обем на косата, аз не знам...
И айде чао, че отивам да си предада обем на косата, да не уплаша дядо коледа, дядо Мраз и Дядо иван...


Тагове:   фейсбук,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1036966
Постинги: 419
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив