Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2012 15:07 - Обичам телевизията!
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 1991 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.09.2017 17:49


Обичам да я гледам, да я мисля, да я правя, да я излъчвам и да я анализирам.
Мразя, когато по телевизията:

1) обедняла бивша актриса - емигрантка, крещи по българска журналистка сред лукса на доброволния затвор, в който се намират двете. В истеричния си пристъп гордата родителка на пишман евангелиста се нахвърли върху Патрашкова, като разпенена й обясни, че не може да й дава оценки като майка, тъй като самата тя не е отглеждала и възпитавала дете.

Не знам и не ме интересува има ли, или няма Кристина Патрашкова деца. Но случката, излъчена в снощния епизод на "ВИП Брадър", показва само, че някои хора напразно са тъпкали американската земя, щом за 20 години не са се научили на толерантност и разбиране.
А репликата на 26-годишното дете чудо към майката героиня: "Попитай я защо Бог не й е дал деца", хич не ми се коментира. Дори единствено това изречение от богатия Владов словесен арсенал, демонстриран в Къщата, да вземете, ще ви стане ясно що за змия в пазвата си отглежда Нова телевизия.


2) повярвал си гуру на нестандартната журналистика призовава портите на столицата да се хлопнат пред хората от страната и те да си стоят там, където са се пръкнали на белия свят - за да се решали проблемите на Студентски град (в конкретния случай).

Драги ми Карбовски, мисля, че част от проблемите ще се решат, ако гилдията си измъкне главата от софийската тематика, където я е завряла от години, и вземе да погледне какво става в провинцията, щото там е страшно!
Пък и ми се ще да опиташ да произведеш едно-единствено тв предаване само с хора, родени и израсли на жълтите павета, та пак да поговорим...

3) патриотично-патетичен водещ громи в ефир тв поредица, излъчвана по конкурентен канал. "Защо в Турция не пуснат филм за Симеон Велики или за Капитан Петко войвода", подскача Росен Петров по повод на "Великолепният век" по ТВ7.

Поправете ме, ако греша, но не е ли тъкмо Би Ти Ви телевизията, задръстваща праймтайма с листопадоподобни тв изчадия повече от пет години? И не е ли това телевизията, благодарение на която г-н Петров си изкарва хляба от далечната 2000 г., та до днес?

Онази реплика за гредата и сламката в окото, сещате се... нея ми се ще да цитирам, но ще заприличам на някой псевдогуру, дето го показват на малкия екран, а не ми се ще...



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1037218
Постинги: 419
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив