Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2009 10:39 - Кой плаща на Иван и Андрей
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 64204 Коментари: 109 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
да раздухват проблема "столица - провинция"?
Кога ще видим истинското лице на нещата в тази държава, или по-скоро да задам въпроса така - кога тъй наречените журналисти, водещи и др. изтъркани тв муцуни ще ни дадат възможност да видим нещата такива, каквито са?!
А именно:
1. В София строят като полудели вече десетилетие. Строят блокове, но не и улици, булеварди, детски градини, библиотеки, паркове... И, разбира се, някой купува апартаментите в тези блокове и живее в тях или ги дава под наем на друг, който живее в тях... и този някой - и единият, и другият - не е от Луната, а от... страната!
2. Във всеки средностатистически малък град в България имаше по едно или две големи промишлени предприятия, които осигуряваха поминъка на огромен процент от хората там. Въпросните едно или две предприятия отдавна са продадени и купени, приватизирани и източени, и от неведнъж. Е, къде да работят хората, като го няма оръжейния им гигант или химическото чудовище край градеца им? Някак не върви всички да отворим магазинчета в гаражчетата си, щото няма да има кой да пазарува в тях...
3. След като комунистите прерязаха пъпната връв, която свързваше българина със земята му, ще е адски трудно той да обърне взор натам, откъдето идват благата. Въпросът е не само икономически - колко се изкарва със земеделски труд, но и политически - кой допуска мутрите да диктуват цените, на които плодовете и зеленчуците да се продават на пазара, да речем! За разбитите пътища, които обричат на изолация всеки, решил да се установи в малък град или на село, не ми се ще да отварям дума...
4. Ако някой мисли, че с жителство ще спре световната тенденция за концентрация на хора в големи населени места, е в дълбока заблуда. Само го въведете - и ще видите как наистина няма да остане млад човек в тая страна. И аз, дето не съм млада, ще се замисля дали да търпя крепостничество... И
5. Интересно ми е как щяха да се чувстват гореспоменатите две тв гурута, ако в Белград се отнасяха към тях така, както те се отнасят към хората, отишли в София да търсят реализация, а именно - като към навлеци...



Гласувай:
0



1. hristopetrov73 - Това кой плаща на Иван и Андрей или на ...
14.06.2009 11:34
Това кой плаща на Иван и Андрей или на Слави или на проф. Вучков не мисля, че е от голямо значение. Ако продължаваме да се ровим дали червените, сините или жълтите пълнят джобовете на телевизионерите и журналистите, то едва ли скоро ще се измъкнем от дъното. Онези от върховете ни разделят на огромна цветова палитра и ни въртят в един омагъосан кръг толкова умело, че не можем да си отдъхнем, да се изправим на крака и да започнем сами да управляваме живота си. Та не е ли глупаво, ние обикновенните люде да се плюем и мразим, за това дали на царя ще му върнат имотите или не. Колкото и да си бъбрим това се случва. Ще се закрият ли блоковете в АЕЦ или не ? Ние пак бъбрим и се плюем един на друг. Да пристигат ли още провинциалисти в столицата или не ? Ние пак си бъбрим и се плюем. Все се мислим за много мъдри и навсякъде цитираме поговорки родени не напразно от опита и мъдроста, а в крайна сметка позволчваме да ни манипулират като последните глупаци. От 20 години ни провеждат политиката на " Разделяй и владей" и ние като стадо си я следваме, продължавайки да си бърборим и да се плюем.
цитирай
2. анонимен - Естествен процес е това
14.06.2009 11:49
За съжаление цивилизацията води точно до това, концентрация на населението в големите градове, отдалечаване от природата, стимулиране на консумацията /консуматорско общество/
Нищо не може да се направи, процеса ще продължи искаме или не искаме, презастрояване, замърсяване, задръствания по улиците...неизбежно е, това е цената на прогреса...не можеш да спреш прогреса, връщане назад няма...продължаваме напред докато се превърнем в обездвижени торби с лайна не слизащи от автомобилите преситени от всичко, натъпкани като рибки в консервена кутия ...но ще продължаваме да искаме повече и повече, пари, автомобили, жилища, удобства.
Та кво исках да кажа :)
който му харесва да живее така, нека се тъпче в столицата и да се радва че е Софиянец, аз лично пари да ми дават не отивам там, имам си други приоритети в живота...ноо хора разни, всеки да си живее както му харесва :)
цитирай
3. lado - спасението ни е да отидем към нат...
14.06.2009 12:28
спасението ни е да отидем към натурално-стоковата размяна
цитирай
4. pin777 - Конкуренцията
14.06.2009 12:47
Конкуренцията или 'състезанието' между хората, търсенето на 'йерархичната' низша в обществото. Там е разколничето на случващото се в Българското общество, а кой им плаща не е толкова важно, все ще се намери някой. Важното е да има екшън и забава /зрелище едно време се е наричало/ . Хляб и зрелище мисля така беше ако не се бъркам. Та в търсенето на тази така наречена 'низша' премесено с комплексите човешки, като че ли по-изразени в балканите ни наши и хоп всичко е на лице. Търсиш си 'показатели', принадлежност и 'недъзи' у някого или група от хора /била то малка или голяма/ и готово, всичко си е на место. Изтъкването само на място на живеене и ето ти го 'урода', той е такъв , онакъв а аз не съм аз съм по така, и съм умен и съм (Е)нтелегентен и опа аз съм на по-горното стъпало в 'низшата' - един вид по висшо същество...
цитирай
5. анонимен - "Tука е така...",или за войнстващата простащина в бТВ
14.06.2009 13:25
Напълно съм съгласен с изразеното в постинга мнение. Само бих искал да добавя, че това една от многото любими и безопасни теми, с които се заиграват двете хамелеончета . Други теми : "кучетата"; "равноправие на половете"; "лошото положение на гейовете в България" и , общо взето тези теми с техните вариации се въртят до втръсване вече 8 години по бТВ. Истината е , че самата телевизия изисква такива момченца, вярно без много интелект, но затова пък кресливи, нaбиращи съучастници между измисления VIP и интелектуалци на свободна практика. Нещо подобно е и при С.Трифонов, само с по-"мъжкарски" манталитет. Но рецептата и тенджерата са едни и същи.
цитирай
6. анонимен - Мдаааааааа, някой плаща и не само за ...
14.06.2009 13:26
Мдаааааааа, някой плаща и не само за това. А и за да се сее простотия. Простотия ли казах??? Иван и Андрей са отбрана селекция, по- просташко няма накъде....
цитирай
7. анонимен - Taka e
14.06.2009 13:45
Съгласен съм с това. А журналистиката в България не разследва темите в дълбочина, а се плъзга по повърхността им
цитирай
8. анонимен - ПРОСТИ...ПРОСТИ...ПРОСТИ
14.06.2009 14:47
амо като чуя андрей да казва "слеаащта сеемица"-вместо да си отвори устата за "следващата седмица",и ми става гнусно.ЗА ТОВА ВЕЧЕ НЕ ГИ ГЛЕДАМ..както и чалгаджията слави трифонов,както и мазния милен цветков по нова ТВ...просто си избирам какво да гледам.
цитирай
9. tili - И като си помислиш,
14.06.2009 14:53
че Андрей е син на големия музикант Васил Арнаудов! Докъде може да стигне израждането на тази нация.
цитирай
10. анонимен - защо ме изтрихте?
14.06.2009 14:58
защото казах,че са прости,прости,прости?
цитирай
11. анонимен - ...
14.06.2009 14:58
добре,много са умни. сега ще пуснете ли това?
цитирай
12. анонимен - ...
14.06.2009 15:00
трийте ме колкото щете,ама наистина са прости!
цитирай
13. анонимен - ===
14.06.2009 15:02
много умни иван и андрей,бе!!!
цитирай
14. анонимен - GB
14.06.2009 16:34
Живея и работя на такова мястo в света, Персийския залив, където по сателит се хващат само бТВ и военния канал! При този "богат" избор си признавам, че често предпочитам да гледам втората възможност-военния канал. Простотията на бТВ ме вбесява, но това е положението. Изтъкнатите звезди:Слави Трифонов, Бареков, Ивaн и Андрей и т.н. ме дртазнят, като ги сравнявам с други телевизии, но и ме вбесяват, като си помисля каква бълвоч е принуден да гледa българският гражданин. А и цялата телевизия е всъщност една голяма селска радиоточка! То не бяха честитки за новородени бебчета на колеги "какини", 'чичови", "теткини" и т.н. Не, че им желая лошото на бебчетата, напротив живи и здрави да са! Но не мога да си представя такава простотия по "BBC World" или "Euronews". Както и да е, надявам се да имате в България по-добър избор, но малко ме съмнява, като гледам ширещата се чалга. А на такъв корифей, като Славито Трифонов бих искал да кажа, че толкова е прост, щото не може да разбере, че народните мотиви в музиката, която твори и лансира са много по-близко до Индйския фолклор отколкото до Българския! Това дори мои колеги индийци го забелязаха!
цитирай
15. анонимен - :)
14.06.2009 17:41
Първо сложих за заглавие една усмивка..за цвят :)
Сега нека се включа в разсъжденията по темата.Прочетох коментарите и има доста неща на място.Един въпрос...Защо всеки говори и използва "последните 20 години" все едно,че преди това сме били центъра на световната икономика.Глупости...винаги е било така.Това е новият световен ред.Ето сега мога да си пиша колкото искам и каквото поискам без цензура! И...какво от това...Човек трябва да има терен където да си изкарва агресията,да си изкара яда на показ,гласът му да бъде чут.Този терен се казва Интернет.И до голяма степен блоговете.Бях се замислил да си направя блог,където да пиша за нещата,които ме вълнуват,но накрая загубих смисъла.Нека вкарваме смисъл във всичко.Бих се чувствал кофти,да псувам в блога си държавата,политиците,полицията,безхаберието на инситуциите.И в същия момент когато излезна навън главата ми пак да бъде наведена.Нека има действие в крайна сметка.Сядам да пиша,изкарвам си гнева,и после ставам и ми минава.После чета коментарите на хората и се радвам,че някой мисли като мен.Голям напредък.
цитирай
16. tvmreja - анонимен,
14.06.2009 17:41
не съм те изтривала, просто трябваше да вляза и да одобря коментарите; а имах и друга работа; извинявай, че не прекарвам пред компютъра 24 часа в денонощието...
цитирай
17. анонимен - провинциалистка
14.06.2009 18:10
Напълно съм съгласна с казаното в постинга. Аз съм от провинциалистите, които са принудени да живеят на квартира в София заради работата. Не че много ми харесва столицата. Не се чувствам добре тук. Имам чувството че "Братчетата на Гаврош" от Смирненски е доста актуално и за днешно време, въпреки че Станишев е на друго мнение. Утре ще поискам увеличение на заплатата, за да не подбивам "пазара на труда". Дали шефа ще ме разбере...?!
цитирай
18. анонимен - относно Мюзик Айдъл 3
14.06.2009 18:56
има защо македонците да ни мразят
и сами си го правим
тотална подмяна на вота
тотална манипулация
сега покер-компанията организирала този "конкурс"
да върне парите на македонците за смс-и
при положение че към края на "конкурса"
се разбра че македонец в никакъв случай няма да стане айдъл
помиярско предаване
помиярска btv телевизия
цитирай
19. анонимен - Не ги знам какви са!
14.06.2009 21:15
Гуру... бре! Много велики ги изкара! Може би щях да имам по-конкретно мнение за двамата , ако можеше да им се разбере като мънкат, какво казват. Обикновенно различавам някакво мучене смесено с хилене,като,че ли са пациенти в психо отделение.
цитирай
20. анонимен - GEORGE
14.06.2009 21:49
Наистина съм съгласен с изразените мнения,че по-елементарно,инфантилно и просташко поведение на тв водещи рядко може да се срещне.
цитирай
21. анонимен - Не знам защо се раздухва истерия, че ...
14.06.2009 22:29
Не знам защо се раздухва истерия,че София била станала вече 2 милиона,дори 3 милиона жители.Като при последното преброяване се установи,че в града живеят 1 милион и 200 хиляди.Това може да се сметне много лесно-в София има 500 хиляди жилища,като от тях 100 хиляди са необитаеми.Да кажем средно по 3-ма човека в жилище излизат точно 1 милион и 200 хиляди.Е къде е тази цифра,къде са 2 милиона.Та останалите по върветата ли живеят?Хораат съдят по нарасналия трафик,че се е увеличило и населението,но във всеки областен град движението е нараснало в пъти.Например града,където живея-Пазарджик преди 20 години беше 100 хиляди,а сега е около 70 хиляди.Но трафика е нараснал поне 5-6 пъти.Това е така,защото всеки си накупи кола поради ниските цени на колите втора употреба.Защо по-добре не обяват София за 7 милионна и да се успокоят накрая.
цитирай
22. анонимен - Тъпотията е единственото условие ...
15.06.2009 00:37
Тъпотията е единственото условие за работа в тази мизерна телевизия. Вижте ги - има ли един, който да има поне малко повече интелект от теле, теле-визия - визия на тъпо теле. Самите им погледи са празни, тъпи, малоумни. С тези тъпи погледи водят новини, разни смешни филмчета (уж документални), които са пълен смях. Отвратително ниско ниво на журналистика. Не могат също така да говорят правилно, всички са за логопед и хирург за оправяне на обратните им захапки. Там са събрани хора, които не биха намерили работа в нито една нормална телевизия.

цитирай
23. анонимен - Още по-актуален е въпросът-
15.06.2009 06:44
Кой плаща на народните представители да правят такава политика щото да не се развива нито лека промишленост, нито селско стопанство, нито малът и среден бизнес в малките градове. Отговорът е ясен-народът, ние, плащаме за да ни управляват зле.
Ние си плащаме корупцията, защото я търпим, ние плащаме некадърност, защото я търпим, ние създаваме корупция в здравеопазването, защото не притискаме управляващите да продължат реформите; ние, българите плащаме, сега.
Лошото е, че ще плащат и децата ни. Дано дава Бог да не живеят в тази страна, стига тегло, няколко поколение да плащат на глупци и слепци.
цитирай
24. анонимен - Относно ТВ
15.06.2009 07:56
Много сте интересни всички кой какво казал и защо ами не гледайтв ТВ и няма да се ядосвате в статията има носталгия по земеделието ами като имаше земеделие ние нямахме време да цлушаме журналистите защото работата не чака
цитирай
25. анонимен - до tvmreja
15.06.2009 08:45
казвам се Николова.извинявам Ви се за вчера-14.58часа.мислех,че ме изтривате,заради мнението ми.желая Ви лек ден !!!
цитирай
26. анонимен - God - София срещу света
15.06.2009 09:45
Аз също смятам, че се създава изкуствено напрежение между столичани и хората извън столицата (не казвам от страната, защото София също е част от страната). Общо взето най-много реват хората, които са некадърни и не могат да оправдаят невъзможността да си намерят работа с произхода на другите - било то столичани или от провинцията.
цитирай
27. анонимен - hristopetrov73, ай пък да ровим, ...
15.06.2009 10:19
hristopetrov73, ай пък да ровим, щот са от един дол дренки всичките и са точно ЧЕРВЕНИ пионки и наследници, бивши комсомолски, дружинни и нам кви пионерски председатели и активисти...
цитирай
28. анонимен - София с/у провинцията
15.06.2009 10:32
Малеее, тия двамата вече няма кво да измислят да си запълнят предаването. Тази тема я въртяха и преди време пак. Нормален човек веднага би си обяснил защо хората отиват в София, това нещо го има по целия свят - хората да се струпват в т.нар. мегаполиси (Истанбул, Мексико сити и др.), незнам защо дулбаят тази тема, тотална простотия настъпи в бТв, и направо в цялата ни хубава България. Единственото спасение според мен е бягство от родината, навън се доказваш с това което можеш, а не с това дали си от малък град, от село или от "жълтите павета". Добре че на тия двамата мама и тате имат връзки щото просто щяха да бъдат - Ваньо и Андро пияниците и шматките от кварталната пивница.
цитирай
29. tvmreja - Благодаря за отзивите -
15.06.2009 12:43
всички до един съдържат интересни мисли, но най-ценното е, че са искрени.
Ако позволите да допълня тук нещо, което може и да съм казвала някъде другаде преди.
Мол до мола, мила моя майно льо, щеше да гласи народната песен, ако се създаваше сега! Е, колко 18-25-годишни момичета работят из бутиците на един столичен МОЛ!? И откъде да се вземат тия девойчета, София ли да ги роди и отгледа?!
цитирай
30. анонимен - Провинциалистка
15.06.2009 13:05
Докато гледах предаването се запитах - след като хората си намират работа в София и има каде да живеят значи има работа и място, ако нямаше щяха ли да стоят ........
цитирай
31. анонимен - От преди 2000 години...
15.06.2009 14:29
е известен девизът:
Ubi bene ibi patria /където ми е добре е родината ми/
Така, че каквото и да се приказва никой няма да отива там където ще му е зле.
Само мазохистите, никой друг...
цитирай
32. apollon - saglasen - po bljudolizieto si tezi ...
15.06.2009 15:33
saglasen - po bljudolizieto si tezi dvama modernistichni kreteni s gotovi repliki njamat ravni
цитирай
33. анонимен - Да не се делим, ама...
15.06.2009 16:32
Ама ми писна хора, дошли в София от незнамсикъде (в което няма нищо лошо по принцип) да обясняват колко е зле в Сф и колко е красиво и чисто в тяхното населено място. Тук живеят 5 дни от седмицата, тук си карат колите, хвърлят боклука, пълнят заведенията, ама било мръсно и гадно и имало задръствания. Все едно да си наредиш чиста, спретната гостна, да влизаш там веднъж в месеца да й се любуваш колко е хубава, а през другото време да си живееш в кухнята и да се оплакваш колко е неудобна и мръсна. Ей тоя манталитет ме ядосва, а не че хората са дошли от някъде - в цял свят е така.
цитирай
34. анонимен - Софиянка
15.06.2009 17:26
Най-много ме вбесява това, че не можем да похвалим другите... дали са тъпи Иван и Андрей... не мисля, че който и да е от Вас ги познава лично и може да каже. Не мога да кажа и аз. Но хората са се издигнали до това ниво по една или друга причина. Вместо да им се радваме на успеха ние като видим някой, който е по-напред с материала от нас трябва задължително да го заклеймим. БРАВО на нас!!! Що се отнася до провинциалистите в София... ако са по-умни нека успеят... и без това кореняците Софиянци сме малцинство... в края на краищата всеки има право да живее където поиска и да работи каквото може. Ако сте толкова интелигентни всички вие, които пишете по тия блогове и плюете хората, защо не сте на тяхно място и Вие да определяте темите? Нека всеки си гледа неговата работа, пък ако толкова Ви пречат провинциалистите идете другаде!!!
цитирай
35. анонимен - :)
15.06.2009 17:43
боже Вие хора работа нямате ли си?
цитирай
36. анонимен - :(
15.06.2009 18:49
Нещата са такива каквито са. Момченцата са такива каквито са или по скоро за каквото им се плаща. Всяко нещо струва толкова колкото някой плати за него. Едни хора си вадят хляба по относително честен начин, други по по малко честен начин.
Като оставим икономическият аспект на страна, не мога да се отърся от усещането че двете момченца просто си избиват комплексите.
Просто не мога да проучея какво значение има кой къде живее, какво промена диспута който водят за гейовете или равноправието на половете.
На прост български едик това се нарича "чекиджийство", а на по сложен мастурбация. Виж за кучетата , темата е значима, не става дума само за ухапванията а и за чисто психологическите ефекти - страха че може да те ухапят и емоционалните травми които го съпътстват. Но момченцата удариха поредната чекия, плъзнаха се по повърхността , все пак в темата имало 10 - 20 милиона лева само в Сф. И защо те да си създават проблеми с тези които си ги разпределят.
Любопитно ми е защо ги гледата, не ги гледайте и те ще престанат да съществуват за вас. Знам че звучи тъпо. Но ако обръщаме внимание на цялата простотия в беге, то ни остава сал въже или свенец :(
цитирай
37. voxy - ...
15.06.2009 20:44
Иван и Андрей са затихващ тв фактор, в темата София vs Провинцията винаги ще има хляб - спор, който така им е нужен за да си направят иначе изчерпаното предаване. Дали някой е умен или не, може да се разбере и без да го познаваш на живо, разсъжденията, с които тези двамата непрекъснато ни заливат приличат на някое дете в 5-ти клас, та предвид годините им - определено са тъпи или поне ограничени.

@Софиянка, това че някой прави пари съвсем не значи, че задължително е умен и аз задължително трябва да му се възхищавам
цитирай
38. анонимен - Нищо лично
15.06.2009 23:09
По принцип нямам нищо против хората от провинцията и имам приятели, които са дошли в София от други градове. Но защо трябва всички да се навират в София? Защо не пробват в някой от другите големи градове? Разбирам, че студентите идват да учат, а другите? Нужно ли е да идваш и да ставаш сервитьорка, продавачка, готвачка и т.н. в София, като със същия успех ще го правиш и в родното си място. Всички идват с идеята, че заплатите са по-високи, но замислят ли се, че разходите тук са двойни, ако не и тройни. Аз съм на 24 г. и всички съм прекарала в София, но сериозно се замислям да се махна, защото цяла България се изсипа тук, което не е нормално. Както казах нищо лично, но е време преселението към София да спре преди тотално да се задръстим.
цитирай
39. анонимен - Atlaman
16.06.2009 10:50
Плащате им вие! С вниманието си ! Няма други, които специално да си харчат парите за такава реклама. Най-малко защото, тези с парите всъщност не ги интересува темата. Те, като Иван и Андрей, които вече спечелиха пари, се интересуват само от вниманието което клиентите обръщат на продуктите ( услугите, връзките) им. А продуктите както правилно сте забелязали, просто не са качествени. Иван и Андрей продават думи които някой консумира. Въпросните консуматори със занижени критерии. И щом има клиенти за такива думи, защо да не ги продават ....Мм
цитирай
40. анонимен - surg
16.06.2009 11:42
Аз въобще не ги гледам тези малоумници.Те пьрво да говорят не могат.Даже не трябва да се занимаваме с тях.Тогава и сами ще изчезнат.
цитирай
41. анонимен - някой
16.06.2009 12:22
Като не могат да живеят добре по родните си места хората отиват там където е по добре.Така се управлява държавата в последните години-това е положението.
цитирай
42. анонимен - бтв=помия
16.06.2009 13:31
Ами да кажа и аз нещо за тази прословута бтв. Една от най - пошлите телевизии в българския ефир, като започнете от "развлекателната" тъпотия "Аламинут" на Кафалиев, минете през пародията на игра за "младоженци" на Къци, гуруто Слави, "Трагиците", и всички знайни и незнайни високо-интелектуални предавания на телевизията, самообявила се за номер 1 в българския тв ефир.
Незаслужено.
Въпросните господа Иван и Андрей, ами какво за тях - просто част от бездарниците в тази телевизия.
цитирай
43. анонимен - Софианец
16.06.2009 13:57
На 49 г. съм,роден съм и живея в София.Родителите ми също са родени в София.Помня града отпреди 35-45г.Беше чист/улиците дори и в крайните квартали се миеха поне два пъти седмично/,зелен и спокоен.Не съм очарован от сегашното състояние на София.
Но не мога да обвинявам само пришълците в града ни.Във всяка нормална държава се провежда политика за развитие на регионите/изгражда се инфраструктура,правят се целеви инвестиции,осигуряват се данъчни облекчения на частните инвеститори/.В България този процес е стихиен и неуправляем и съвсем естествено повечето инвестиции се насочват към столицата/нещо характерно за страни от третия свят/,каквато за съжаление е и нашата родина.
цитирай
44. анонимен - Дани
16.06.2009 14:25
Много жлъч в гореспоменатите коментари! Много завист и това е. Моето мнение е, че двамата продуценти и водещи са напипали точното време и сегашната потребност на голяма част от населението ни. Умело боравят с това и правят пари - евала. Стига комплексарщина бе хора! Дайте път и кардбланш на талантливите, те ще издърпат напред и Вас.
П.С. Пояснение - не ги познавам персонално двамата и нямам нищо общо с продуценският им екип.
цитирай
45. manuelche - Никой
16.06.2009 14:30
Никой не плаща на Иван и Андрей. Те и сценаристът им гледат от нивото на софиянци и считат, че подобни спорове са интересни някому.
Истината е, че това е интересно само на тях и на хората, имащи се за "граждани".
цитирай
46. анонимен - trp
16.06.2009 15:22
стига с тази пропаганда бе
цитирай
47. ssstto - ок
16.06.2009 16:38
не е ли време да създадем партия СОФИЯНОФАШИСТИ/граждани за гражданско развитие столицата, двамата хобити да бъдат нейни президенти????????
цитирай
48. анонимен - do 44
16.06.2009 17:34
Прав си, брат! Имам възможност да обикалям и в Швейцария, Германия /тук дори си живея, макар да си прихождам често и до БГ-то/. Липсата на политика за развитие на регионите ще доведе до още по-големи беди, свързани с големите градове- увеличена престъпност, още по-голяма мръсотия...и т.н. Не се стимулираха инвеститорите да изграждат предприятия, офиси извън столицата, не се изграждаха пътища, не се канализираха сума ти населени места. Някъде четох, че около 40% от селищата ни са канализирани!!!Това в 21 век! Колкото до споменатите по-горе 2 държави- по-китни и красиви от "провинциалните" им градчета няма. То ..цяла Швейцария си е "провинциална", но си живеят богато и са доволни от живота, както хората от прованса , така и от "по-големите" им градове.
цитирай
49. анонимен - Да започна от тук-никой не им плаща ...
16.06.2009 21:06
Да започна от тук-никой не им плаща точно пък на Иван и Андрей по тази тема. На техните години съм и ми е ясно какво ги кара да правят подобни изказвания, а явно е имало и предаване по темата. И аз съм израстла в тиха, чиста и спокойна София. И аз се будех от птичките и камбаните на черквата, която е на повече от километър.
До тук със спомените. Каква е реалността-не може да спи, не може да се ходи по тротоарите, вони от контейнери, на всякъде се лее мьека реч, гърми чалга, свирят клаксони.... Така е НА София вече.
Кой е виновен ли? Не само политиците. Соц-манталитета имаше две много важни "мъдрости"- учи мама, за да не работиш и ожени се мама за гражданин, за да вземеш жителство.
Несбъднатите мечти на възпитаните с тези "ценности" са набити в главите на поколенията им.
Не са виновни прииждащите в големите градове, а техните родители. ОК, разбирам, няма работа, няма препитание, няма перспективи, НО защо урбанистите вместо да прихванат елементарното човешко поведение за по-големия град (демек да се държиш прилично и да спазваш елементарни норми), те си носят дивотията в себе си. Това е нещото, което мен ме влудява. Че никой не те познава и няма да те посочи с пръст, не означава, че трябва да се държиш като животно, нали?
Без да се обиждате, но благодарение на много новодошли моето мнение е такова. Замислете защо по света мислят българите за цигани, крадци и проститутки. По същата причина.
цитирай
50. анонимен - Не е важно кой им плаща...
16.06.2009 21:49
....важно е , от зрителите,които ги гледат какъв е процента на тези ,които поне на 50% разбират какво казват. Лично аз , въпреки, че предаването което водят сутрин в неделя по ВТОРА програма, го намирам интересно като замисъл и теми, вече от поне 3-4 години не го следя, защото е мъка да разбереш какво говорят. Смесица от нечленоразделни звуци и диалекти!
цитирай
51. анонимен - Кой ли? То е ясно.
16.06.2009 22:01
На западна Европа и трябва работна ръка за работа на полето. Не трябва да е много умна и да не надига много глава. Да си бере ягодите/маслините/портокалите бла бла. На Западна Европа и трябва работна ръка да работи тежък физически труд по строежите. До толкова сме дресирани, та се наложи през последните години внос на строителни работници от чужбина дори и в България. На западна Европа и трябва българите да продават каквото имат в България и да ходят да плащат наеми по Европа докато работят на полето.
На западна Европа и трябва да изкупува имотите на хорицата по възможност на безценица, защото нивото на Световния Океан се вдига много по-бързо от очакваното. Това е истината. Затова цели села се обезлюдяват и никой нищо не прави за да спре процеса.
цитирай
52. анонимен - Да се разбереме
17.06.2009 00:55
Който плаща-поръчва музиката. Който казва,че не е важно кой им плаща е от страната на мафията според мен, или пък другото- да е изключително тъп. Е затова дереджето ни е такова,защото комунистите повредиха тоя народ, та да им е по-лесно.
цитирай
53. анонимен - свобода на словото
17.06.2009 09:23
Свободата на словото е от най-големите заслуги на демокрацията. Иван и Андрей могат да говорят каквото си поискат, когато си поискат. Щом имат трибуната да го направят.

В отговор на въпроса: в случая на Иван и Андрей им плащат рекламодателите, които се интересуват най-вече от рейтинг, който зависи най-много от популярността на предаването. В конкретния случай, щом съществуват такива теми и разисквания, значи целта им е постигната! Целта - да се вдига шум около тях и "Сблъсък" и да има интерес...
цитирай
54. tvmreja - На "анонимен", от "тиха, чиста и спокойна София"
17.06.2009 09:51
бих искала да кажа, че не може да е толкова стара, та да си спомня града в описания вид, би трябвало да е към 110-годишна...
Но сега - сериозно. Без да се обиждате, "анонимен", познавам софиянци, които плюят по улиците, и си хвърлят фасовете по спирките, понеже възпитанието не е функция на родното място, а на семейството и средата, в която се е формирал един човек; от контейнерите вони не защото в София има провинциалисти, а защото си избрахте провинциалист за кмет; да се "ожениш за жителство" дали пък не бе практика, наложена от изкуствените ограничения на соца, все пак не всички можеха да станат ватмани и работници в Кремиковци, което пък вече си е съвсем отделна тема...
И накрая - без да се заяждам, но мислите ли, че за "мьека реч" има право да говори някой, който пише "израстла"...

цитирай
55. tvmreja - И като съм почнала, да си довърша мисълта -
17.06.2009 10:00
представете си, че един - само един! - ден в столицата работят единствено хора с постоянен адрес в нея.
Как мислите, ще можете ли да стигнете с такси, с маршуртка или с трамвай до работното си място или до университета? Ще има ли кой да ви сервира кафе в близкото заведение? А да ви почисти дрехите в химическото чистене? А да ви маркира продуктите на касата в "Била", "Пикадили", "Кауфланд"...
Ами ако в един прекрасен ден на младите компютърни генийчета, които обслужват мобилни оператори, телевизии, радиа и други електронни чудеса, им бъде отказано да работят, понеже не са от София... Ще видите интернет през крив макарон!
Та мисълта ми е, че нито един голям град не е в състояние да осигури ресурса, необходим му да функционира, със собствени източници, както вече казах - София няма начин да роди и отгледа толкова строители, сервитьори, чистачки, сервитьорки, продавачки в бутици, колкото са й необходими.
Затова не е ли по-добре да мислим в плоскостта: как да направим града - и изобщо големите градове - по-добри места за живеене, отколкото в стилистиката: селянин/мьекане/контейнери...
цитирай
56. анонимен - Рецепта
17.06.2009 10:06
Софианци, сърдете се на себеси,защото ако не бяхте избрали Стефан Софиански 2 мандата за кмет заради което той успя да привлече предостатачно инвесиции и да възроди града. Ако искате отлив на хора ида ви се освободят улиците,почнете да си избирате кмет комунист, както правят в провинцията и за 10тина години и ще рахатлясате като нас в провинцията. Дерзаите...
цитирай
57. tvmreja - Всъщност повечето кметове
17.06.2009 11:12
в страната са от ГЕРБ...
цитирай
58. muscarin - По темата
17.06.2009 11:23
Навремето когато започна това предаване гледах с голям интерес.Имаше доста актуални и интересни теми.За съжаление вече се поитъркаха доста,темите са същите,гостите са същите а тези двамата пияници няма да ги коментирам.Аз съм от Пловдив,с музикално образование съм и вероятно в София ще имам в пъти повече възможности да се реализирам подобаващо отколкото тук.Само,че за нищо на света не бих заменил спокойствието на моя град с лудницата наречена столица.Не всичко е пари братя и сестри.Мога единствено да оправдя хората които са наистина в окаяно положение,но съм убеден,че повечето от преселниците са общо взето добре
цитирай
59. анонимен - 38. voxy - ...
17.06.2009 11:28
Е как бе човек, как да не са важни парите, та нали сега това е най-вървежно, и маймуна да си щом имаш пари значи трябва да ти се прекланят. И то се и прави, успял е човека, в какво е успял ? В това да намаже повече пари - нали това е успелия. Виж начина и методите не са от значение.
цитирай
60. анонимен - А може би всеки е прав за себе си?
17.06.2009 12:20
Иванчо, Андрейчо и разни Трифоновчета са мазни и продажни боклуци, това е ясно - няма какво да се обсъжда!
А в София наистина денем има над 3.5 милиона души. Лесно е да говорите, когато не знаете какво беше преди. Уви, в момента надали има повече от 100 000 от старите софиянци. Не отричам правото на работа на никого и съм далеч от мисълта да се спира развитието на човек, ако той има потенциал и желание! Само дето случая не е такъв! Елате да си видите развиващото се бъдеще, дето сте го пратили да учи тука. Селски пепеляшки и принцове, всяка вечер пияни или дрогирани. Първите учат за да станат продавачки някъде по бул. "Витоша", ако може, с единствения замисъл да си хванат някой баламурник, дето да им плаща баровете нощем и да им купи кола.
Да, има хора, които дойдоха от провинцията, защото нямат работа и наистина работят тук. Трудно им е, не отричам. Ама, колко са? Я елате тук по обед и вижте за какви задръствния става дума. Улиците пълни, заведенията пълни.... е много работите, бе? Ай кафа с тоя мит за работливия българин! Гадни, завистливи и мързеливи боклуци сме си! Уважавам селянина, който е от сутрин до вечер на нивата или около животинките си. То и по-чисти душевно хора не съм срещал. Но не са те тия, дето дойдоха тука! В София най-вече надойдоха същите помияри, дето крадяха от ТКЗС-тата едно време, а къщите им бяха като палати. После врякаха да им върнели земите, щото щели да работят за себе си по-качествено, отколкото ако са в ТКЗС. Е, върнаха им ги.... какво стана? Разпродадоха всичко, взеха парата и станаха столичани. Купиха по няколко апартамента и повечето са търговчета и рентиерчета. Да не говорим и за селския манталитет, наглостта и твърдите лакти. Смъкнаха заплатите тук и вдигнаха неимоверно цената на жилищата.
Абе... не ми се говори....
цитирай
61. анонимен - Само да попитам,
17.06.2009 12:24
това блог ли е? И ако да, защо има цензура?
цитирай
62. tvmreja - Да, блог е.
17.06.2009 12:31
И няма цензура. Трия само постингите, съдържащи нецензурни думи и изрази.
И не обичам да чета на латиница, съжалявам...
Пък за дрогираните провинциалисти не ща и дума да отварям - и аз на 19 заживях в столицата, но не станах наркоман, айде да не ви казвам за кои години говоря, но беше преди така наречената демокрация...
цитирай
63. анонимен - Демокрацията!?
17.06.2009 12:34
Тя ли е виновна? Аз защо си мисля, че всичко си е до човека, който по природа си е такъв. Колкото повече му се отваря клетката и му се отпуска хомота на врата, толкова по-зъл, нагъл и арогантен става. А явно и затъпява.
цитирай
64. анонимен - "Размисли и страсти" от Стоян Бояджиев
17.06.2009 16:07
всъщност работата не е в това дали Иван и Андрей са тъпи или не. Аз например им се наситих преди доста години вече, а за Бате Слави не искам изобщо да споменавам. Това, обаче, което не разбирате е, че на тях изобщо не им пука дали ще ги мислят за тъпи или за умни. Защото самия факт, че се изписа толкова много текст само тук, говори достатъчно. Целта е да има ефект... може и афект, пак върши работа. Целта е да пълнят медииното и интернет пространството, защото (каквото и да говорите явно много голяма част от вас са го гледали) следващия път като се покажат на екрана тия борсуци, ще бъдат гледани от още повече хора - тези, които им се радват и тези, които ще търсят още един повод да плюят по тях.
Ignore - това е начина.
Поздрави на всички
цитирай
65. анонимен - жалка работа
17.06.2009 20:05
Колко е модерно да пишеш в "БЛОГ", а! И какъв е ефекта - пишем и сядаме да гледаме телевизия. Или дори пишем докато гледаме телевизия. Поредното лицемерие. Като не ви харесва телевизията - не гледайте или си направете ваша. Българина ако не плюе не се чувства добре - излезте и протестирайте срещу простотията, като освен това дадете възможност на хората да се защитят. СТРАХЛИВЦИ сме ние българите - а каква славна история имаме....
ХОРА АКО НЕЩО НЕ ВИ ХАРЕСВА - ПОКАЖЕТЕ ЧЕ НЕ ВИ ХАРЕСВА А НЕ ПИШЕТЕ В БЛОГОВЕ КАТО МИШКИ
цитирай
66. анонимен - ВИЕ СТЕ ПО-ТЪПИ ОТ ТЯХ
17.06.2009 20:40
ВСИЧКИ ВИЕ СТЕ ПО-ТЪПИ ОТ БЛЪСНАТИЯ ИВАН, АНДРЕЙ И СЛАВИ ЩОМ ГИ ГЛЕДАТЕ. НЕ ПОДОЗИРАХ, ЧЕ ОЩЕ СА ЖИВИ И НА ЕКРАН. ГЛЕДАЙТЕ СИ ГИ, КОМЕНТИРАЙТЕ СИ ГИ И СЕ ЧУДЕТЕ ЗАЩО СМЕ НА ТОЯ ХАЛ. АМИ ЗАЩОТО СМЕ СИ ТАКИВА, КАКВИТО СМЕ!
Дядо ви Луд Гидия
цитирай
67. анонимен - Хм, проблемът 'столица-провин...
18.06.2009 09:28
Хм, проблемът 'столица-провинция' като такъв е създаден във времето на соца от едни 'равни' които бяха 'по-равни' от останалите. Набиван поколения наред в главите на българите, най-вече от първенютата-оригиналните селяни, които не искат да си спомнят за цървулите, с които са дошли тук, в столицата.
Най-абсурдното е че има адски много млади хора, които са възпитани да мислят по този начин и за които този стереотип е аксиома. А забравят в кой век живеят.
От друга страна, да живееш в голям град си има преимущества и недостатъци - въпрос на личен избор за всеки е да прецени дали му отърва такъв начин на живот.
И трето - вместо да бъде решен от правителството, проблемът успешно се отбива вече 2 десетилетия /поне в новото време/ и умело се използва за разединяване и манипулиране на нацията, както и за задълбочаване на омразата между хората.
цитирай
68. анонимен - а откъде са те самите?
18.06.2009 09:47
Самият баща на лигльото Андрей не е софиянец- от Варна е, и е дошъл в СОфия, за да работи - вярно - страхотен музикан и професор, но нищо по-различно от сегашните в много случаи супер квалифицирани хора, които издват в София например, за да преподават в университет. Като гледам каква е идеята на Андрей за добър живот - да се напие и наплюска като свиня и да се похвали с това, не виждам особена разлика с някой селски пияница, който прави същото, на на по-малко място от София, при това без баща му да е професор.
цитирай
69. анонимен - анонимна
18.06.2009 10:47
На всякъде в цивилизования свят, всеки живее там където реши. Аз съм живяла и работила в Мадрид, където населението е от цял свят и това не се подлага на подобен коментар. Това не пречи никому. Що за просташко мислене е това, да не можеш в Родината си да живееш там където искаш. За Богуизбрани ли се смятат софианци/доколко са такива е отделен въпрос/.Не е ли по-добре, ако е нужно и по силите на човек да работи в София и за България, вместо в чужбина?
цитирай
70. анонимен - ha
18.06.2009 11:22
аман вече с вашите софиянци,то останаха ли живи кореняци, всичко живо е селяндур там и тия дето говорят за провинцията сигурно баба им по социализма е отишла и е задушила някакъв заслепен софиянец и е останала там и тоя ся правнука с корени от каспичан ми го игае софиянец.и гащник- в провинцията не е рахатлък,щото щеше и ти да се натискаш да идеш та.айде чупка.иван и андрей и те са селяни олигофрени,на всичкото отгоре грозни и ниски. ако обичате пуснете ми комента този път нали искахте някога демокрация,кво ме цензурирате?
цитирай
71. анонимен - ha
18.06.2009 11:53
а така.благодаря.
цитирай
72. анонимен - никой не плаща на тия двамата
18.06.2009 12:28
Така мисля аз. Мога и да се обоснова - това е така, защото са незначителни шутове. Те не търсят справедливостта, а скандала. При тях е важно какафония да има. Никой политик или бизнесмен няма да даде и стотинка колкото и да му се подмазват, когато ги канят като гости в първата част на предаването. Хората не биха си похабили парите за нищо.
цитирай
73. анонимен - София преди...
18.06.2009 18:47
Видно е от заглавието че съм софиянка. Да, тъжно е че родния ми град стана толкова кошмарен. Нямам против провинциалистите, които работят. Останалите, които просто пълнят кафетата, циганите, които дойдаха от цяла Б-я ИСКРЕНО НЕНАНВИЖДАМ. Както и да не е модерно и хуманно.... требва си ни жителство
цитирай
74. анонимен - Не е решението в жителството
18.06.2009 23:22
Жителството няма да оправи нещата.
Ню Йорк като е колкото няколко Българии се оправя без такива измислици. А Токио?

Жителството беше комунистическа измислица за да си седи мирно народа по родните места.

Града е оставен на самотек и се разраства навътре вместо навън.
цитирай
75. анонимен - "Така наречения Сблъсък"
19.06.2009 00:23
Сякаш нарочно напарвено да не разбереш нищо, караници, надвиквания. Тонът идва от липсата на елементарен интелект, такт и мярка у самите "водещи" (аз бих ги нарекъл "развалящи" предаването).
цитирай
76. анонимен - кой?.....
19.06.2009 01:46
ПРОБЛЕМЪТ Е В ГРАМАТИКАТА..... ВЪВ ВСИЧКИ ТЕЗИ "КОЙ ПРАВИ","НЯКОЙ ДАДЕ","ЕДИ-КОЙ СИ КАЗАЛ"..... ВДЯВАТЕ ЛИ ИЗОБЩО?! ЗАД ГЪРБА НА ВСИЧКИ ПОЛИТИЦИ,БИЗНЕСМЕНИ,МУТРИ И Т.Н.,СЛАГАМЕ ВИНАГИ ПО "НЯКОЙ"..... КОЙТО УЖ КОМАНДВА.... МИТИЧНО ЛИЦЕ! БЪЛГАРИНО,БЪЛГАРИНО,ВИНАГИ ТЪРСИШ ПРОБЛЕМА НЯКЪДЕ НАВЪН,В НЕОБЯСНИМОТО... И СЪЩО ТАКА ГОВОРИШ ЗА СЕБЕ СИ В ТРЕТО ЛИЦЕ - БЪЛГАРИНЪТ ТАКА,БЪЛГАРИНЪТ ИНАЧЕ... А ОНИЯ,"ТЪПИТЕ" ЗАПАДНЯЦИ(КАКТО МНОГО ОБИЧАМЕ ДА ГИ КВАЛИФИЦИРАМЕ!!),КАЗВАТ ЗА СЕБЕ СИ: "НИЕ,ГЕРМАНЦИТЕ....",ИЛИ "НИЕ,ШВЕЙЦАРЦИТЕ...." ПАНИМАЙШ?!?!..... БЪЛГАРИНО!!....
цитирай
77. анонимен - а защо не?
19.06.2009 10:14
Не ми е ясно защо адресната регистрация се мисли като ограничение да живееш където си искаш! Някои хора се пенят, както се пенят и турците в очакване на нов възродителен процес. Не ви ли е ясно, че това време мина!? Никой ли не се замисли, че адресната регистрация е необходима поради една причина - всички данъци отиват в държавата, която разпределя парите по общини в зависимост от броя на населението в тях (а жителите на една община са тези, които са регистрирани като живущи в нея). Да си представим, че държавата дава на Общината по 1 лев за всеки неин жител. Е, честно ли е да живеете, да работите, да се множите, да хвърляте боклука, да пълните канализацията на София, а по документи да се водите живущ в друг град и другия град да взима от държавата левчето дето е определено за вас. Е няма как да се направят пътищата и да се мият улиците, като има над милион души, дето са "ползватели" на Софийска община, ама "жители" на някоя друга. Не разбирам от къде тоя страх да си направиш адресна регистрация там, където наистина живееш, откъде пък и наглост да се оплакваш от неуреден живот!?
Аз съм твърдо ЗА адресната регистрация - тя няма да забрани на хората да живеят където си искат (откъде пък ви хрумна това?), а ще осигури честен приток на пари за Общината, която не само ви пълни корема, ами си грижи и за канала и след като го изпразните.
цитирай
78. анонимен - Ей, неграмотните!
19.06.2009 16:31
За ваше сведение, пише се "софиЯнец", "софиЯнка", защото е СОФИЯ, а не Софиа! Личи си, че сте провинциалисти всичките тука! Ами по-скоро си обирайте партакешите и си мьекайте във вашите села и махали, ще се оправим и без вас.


цитирай
79. tvmreja - Анонимен, моля те,
19.06.2009 16:41
без лични нападки.
Вероятно има и хора, които не пишат грамотно, но това едва ли е, защото са от провинцията...
Друг път ще обясня защо "мьекането" и "мекането" са еднакво некнижовни...
цитирай
80. tvmreja - Постоянен адрес и
19.06.2009 16:45
жителство са понятия, които предпочитам да оставим на юристите да коментират.
Но, уважаеми анонимен, ако наема една стая в твоя 4-стаен апартамент в центъра на столицата с договор за 1 година, ще ми позволиш ли да си направя регистрация по постоянен адрес именно във въпросното жилище... Понеже, ако го сторя, няма как да не подадеш в общината декларация, че отдаваш имот под наем, а съответно - да платиш и данък върху този доход...
Повечето наемодатели предпочитат да съм си с постоянния адрес от "село", само и само да скътат левчетата единствено за себе си, да не ги "споделят" с местната власт...
цитирай
81. анонимен - Шопите са си виновни
20.06.2009 23:00
1.В моя 60 годишен съзнателен живот съм обикалял доста и съм се срещал с много хора,известни и не известни,но истински софиянец,който да не е свързан със селото не съм срещал.2.Младите не помнят и съзнателно се крие от тях,разхвърлянето на поминъка в провинцията и в затънтените райони,само и само да останат младите хора в малките населени места и се извлекат всички благини от природата.Веднага след преврата,умните глави от всички цветове,решиха ,СОФИЯ е... българия.Съзнателно унищожиха ВСИЧО, ВСИЧКО И ПАК ВСИЧКО.Обрекоха провинцията на тотален глад,за да заситят вълчите си гърла,и задръстят големите си з...ци.Е простаци такива,плачете,плачете!!Сами си го навряхте от голямата си лакомия.И все пак живеете по добре от нас.Няма шоп без мерцедес или без няколко апартамента,а за тези с палатите ......??? Със златен или дървен ковчег ,все ще бъдем точно на два метра под земята и никъде другаде.
цитирай
82. анонимен - към 79 анонимен
20.06.2009 23:28
"Партакешите " и у наше село нема токоз дума,но га одей по свето мисля ,че съм чувал и за неьо май у Турция.Но думата"мьекайте" и у Анадола я нема.КОГАТО СИ НЕГРАМОТЕН МОЙ ЧОВЕК ,СИ ЛИЧИ ОТ ТОВА, ЧЕ ТЪРСИШ ТЕХНИЧЕСКИТЕ ГРЕШКИ НА ПО ГРАМОТНИТЕ ЗА ДА ДОКАЖЕШ СВОЕТО"аз".Така не става .Твоя проблем не е този, че си дошъл от най-най- дълбоката провинция,няма нищо лошо,а този ,че си ,си останал дълбоко ,дълбоко прост.Никога не съм живял в София,въпреки големите възможноснти,и никога няма да пожелая да живея в София ,за да не се срещам ежечасно и ежеминутно с такива като тебе хиляди.Стигат ми по пет шест такива "софиянци" на ден да ми се жалват" колко натоварено живеят в София и колко тежък бил живота там".Е питам Ви какво правите там???
цитирай
83. анонимен - още една софиянка
21.06.2009 12:09
Ще се опитам и аз да кажа нещо по темата. НИЩО НЕ РАЗБИРАТЕ. Въпросът не е дали хората от провинцията да идват да работят в София - да заповядат, след като са преценили, че вместо да работят за благото на собствения си град тук им е по-добре. Въпросът е, че голяма част от тях са селяни. Като казвам селяни нямам пред вид месторождение, а МАНТАЛИТЕТ. Преди 10 години за мен беше удоволствие да се разходя в почивния си ден из родния си град. Сега ме е гнус да изляза на улицита. Всички селяндури, които си хвърляте боклуците, където ви падне, и тези, които си купувате апартаменти в блок построен буквално над улицата (така че никога тази улица няма да може да се разшири), и тези които сте си взели кола със софийска регистрация и шофирате нагло и безотговорно, както сте свигнали от пубертета, когато сте карали москвича на баща си от долно до горно уйново - ВЪН ОТ МОЯ ГРАД. Останалите - ДОБРЕ ДОШЛИ.
цитирай
84. анонимен - .
21.06.2009 21:06
За тези двамата мнението ми е, че са под средно статистическият българин по интелект.Бъкат от простотия и си се надсмиват на собственато си селяния.И понеже няма повече какво да кажат, аз съм ги уволнил отдавна.
Относно темата селянин/гражданин /междудругото съм софиянец / искам да кажа ,че всички Софиянци са селяни и всички селяни в София са софиянци. То няма разлика. НО, моля Ви тези които са от по-скоро в София , дръжте се така все едно сте от 100г. и не забравяйте преди да плюете по улицата и да си хвърлите фаса от колата че София е и Вашата столица.Благодаря Ви за Вниманието.
цитирай
85. анонимен - педали, защо не пускате коментара ...
21.06.2009 22:29
педали ,защо не пускате коментара бе?
цитирай
86. анонимен - Селяндури сте си...
21.06.2009 22:31
Ами селяндури сте си. Като ви гледам разсъжденията, а и тъпата статия. Не мога да разбера какво се разисква: простотията на Иван и Андрей или селяндурите в София?

Ако е за вторите, ето какво е мнението ми:
Безкрайно малоумие е да се оправдаваш, че в родния ти град нямало препитание и затова си дошъл в София. Развитието на града ви зависи от самите вас. Като сте прости и непредприемчиви - никой не ви е крив, възможности има навсякъде.

По-добре ли ви е да дойдете в София, да работите за 600-700лв и да ги давате почти всичките за наем при положение, че на село си имате и имот и пространство и зеленина...
Или още по-тъпо - теглите безумни ипотечни кредити за по 30 години и купувате невероятни боклуци "на зелено" - само да е по-евтинко... А накрая се оказва, че нито пътища имате, нито магазини, детски градини, зеленина, паркоместа...
Заради такива като вас процъфтя некачественото строителство, защото в малоумието си купувате всичко наред - само да е в София...

Абсолютна тъпота! В това отношение Иван и Андрей са прави.
цитирай
87. анонимен - koito iska badeshte da emigrira
22.06.2009 02:26
nikoga nqma da se opravim shoto balgarina e kompleksar!
цитирай
88. анонимен - tvmreja,
22.06.2009 10:53
понеже в мнение №56 умуваш върху работешите хора с ПОСТОЯНЕН АДРЕС, затова и аз се обявих ЗА адресната регистрация. За жителство не е ставало въпрос, така че тълкуванието от юридическа страна на двата термина не ми се струва необходимо. Аз си давам сметка за разликата и давам мнение относно постоянния адрес и настоящия адрес. Относно наемането на моя 4-стаен апартамент в София, не виждам как мога да те спра да се регистрираш в общината. Нужно е само да представиш договора за наем и да попълниш формулярче, проверих! Не ми се вярва, че причината да не се регистрираш на настоящия си адрес е за да ми угодиш, съзаклятничейки в неплащането на данъци. В никакъв случай не съм против хората да се развиват и да работят там, където са най-добрите лични условия, обаче апелът ми е да помислят и за града, не само за дупетата си.
цитирай
89. boyanov - Проблемът на несофианци в София е ...
22.06.2009 10:56
Проблемът на несофианци в София е съвсем друг - психологически. Помислете сами - кога един човек губи задръжки. Когато е далеч от собствената си среда и в състояние на стрес. За да пристигнат един милион българи в столицата, очевидно са нямали друг избор в собствените си родни места. Тоест стресът е налице. От хубаво никой не напуска дома си. Този стрес води до агресивно поведение. В съзнанието на почти всички българи София (столицата) е причина за техните проблеми. Градът като такъв подсъзнателно е врагът. И тъй като нестоличанинът се чувства далеч от контрола на средата си, в сърцето на "врага", който го е докарал дотук - той се държи по адекватния, агресивен начин - хвърля си боклука през терасата, троши пейки и автобусни спирки, груб и агресивен е към останалите (чужди нему индивиди). Все неща, които надали е правил в родния си град или село.
Сега, относно въпросът кой плащал на Иван и Андрей. Това е абсолютно маловажно. Щом има кой да полза техния продукт. Все едно да питаме кой плаща на чалга-певците да ни заливат с ... цинични и трагикокомични текстове! В пазарната икономика е така - и лайно на клечка да произведеш - щом има кой да ко купи си заслужава :)
цитирай
90. анонимен - da be
22.06.2009 13:08
много си прав, но проблемите идват още от комунизма. Построени са нерентабилни предприятия от тежката индустрия без транпорт и без суровини. те не могат да оцелеят в пазарната среда.
Всичко са състедоточили в София - и министерствата, и администрацията и съдилищата, източвали са провинцията, за да има за софиянци.
Сега реват, че са дошли хората от провинцията, даже жителство искали.
Това са болни мозъци. Аз предпочитам да си живея в чужбина, отколкото в идеализиранта им мръсна София, ноято ВИНАГИ Е БИЛА СРАВНИТЕЛНО МРЪСНА. ВИЖТЕ ИМА ЛИ ГИ ТЕЗИ ПРОБЛЕМИ В СМОЛЯН НАПРИМЕР, ТАМ ХВЪРЛЯ ЛИ СЕ БОКЛУК ПРЕЗ ПРОЗОРЦИТЕ.
В СОФИЯ ЖИВКОВ Е ДОКАРАЛ ОЩЕ НАВРЕМЕТО ПРОСТИ РАБОТНИЦИ, ЗА ДА ГИ ЕКСПЛОАТИРА В КРЕМИКОВЦИ.
СЪРБАЙТЕ СЕГА ПОПАРАТА
цитирай
91. анонимен - не е луд който изяжда зелника...луд е тоя който......
22.06.2009 16:22
На родния т.в екран се навъдиха едни хитреци замаскирани с всякакви"купешки"имена - шоумени,сценаристи,продуценти,комици,водещи ток-шоу предавания и други ,и други...които 1-во нямат елементарните качества да се наричат такива.2-ро крадат предавания от чужди телевизии .3-то обявяват ги за свои т.е присвояват си идеите им и скубят ли скубят нещастните телевизии създавъйки тъпи, неиздържани пародии на техни подобия .За Слави въобще няма да коментирам,за Къци тоже,Иван и Андрейсечудя как самите те се търпят,за Робин Кафалиев,фамилията Халважиян , Део наркоманчето,Росен -ченгето ,самодоволния Бареков и още много,много други /"и се катерели един върху други "/Валери петров/ VIP - юнаци./Категорично призовавам следващото демократично правителство да"попрочисти" Авгиевите обори на телевизиите от тази пошла сган.
цитирай
92. анонимен - tvmreja
23.06.2009 11:57
Искрено се забавлявам,когато дойда по някаква причина в София (обикновено по работа)....И макар да имам жилище до МОЛ-а на "Опълченска" ми е забавно да наблюдавам поведения....Аз живея в Пловдив,защото този град ми харесва.Смешното е,когато дойдат на гости разни "софиянци", живущи в краен номер на микрорайон нейде,но със самочувствието на величия....Даже се дават мнения и препоръки.....Обикновено ги оставям да се наприказват,не споря с тях-нали се водят "познати на посещение в провинцията". Преди месец ми се наложи да стоя повече в столицата и трябва да кажа,че лошите ми впечатления не са от преселниците говорещи меко,а от представителите на ареала-чувам и виждам ужасяващи действия,лексика и семантика......Затова и гости не каня,дразнят ме с претенции за неповторимост,а очите им шарят-имало е случай да регистрирам кражби от гости,които можем да видим на екрана..:)
цитирай
93. анонимен - Лайкучка
23.06.2009 15:05
Приятелка гледала Мюзик Айдъл по Интернет и ми казва - Децата пеят и им се радвам, но толкова ли няма кой да води, та ми налагат тия простотии. Кой плаща е ясно - същите тези, дето направиха кръчмарската музика възпитателно средство. Защото прост народ лесно се управлява. Друго искам да споделя. До скоро вярвах, че понятието "безработен селянин" е абсурдно. Та нали там е земята, животните, дърветата - всичко чака работа, но мързелът пречи. Но ми разказаха нещо конкретно - хванал се човекът да гледа череши. Разходи - бол. Дошло време за реколта - минала орда цигани, набили пазача, обрали - не - изкършили с клоните всичко! Същото се случва на много, много места, крадат се животни и стока - никой не защитава селянина, никой не му помага със съвет или идея. Не коментирам изкупните цени на групировките - държавата я няма на село. Не че много я има и по градовете, де.
цитирай
94. анонимен - за мюзик айдъл3
23.06.2009 15:24
Дами и господа не сте ли се замисляли когато започна горепосоченото предаване, че бе включена за участие и Бивша югославска република македония.Нали на рекламата на Мюзик айдъл е"Кой ще е следващия български мюзик айдъл"Аз съм учил доста история ама...Р.Македония е независима/уж/република и не е в границите на Р.България.Пък участват в БЪЛГАРСКИЯ мюзик айдъл./Продуцентите или не са българи или не са заслужили да бъдат такива
цитирай
95. анонимен - Това са двама хуманоиди,
23.06.2009 16:54
които се харесват на " интелегентната" част от зрителите. Каквито зрителите - такива и водещите. Освен това да се правят не рядко на маймуни, за да се припознава в тях определена публика също е изкуство.
цитирай
96. pnp5q - Не разбирам
24.06.2009 15:37
какво толкова се занимавате със софийската `аксиома`, че местожителството замества възпитанието...
цитирай
97. анонимен - Тъжно е!?
24.06.2009 20:13
Боже,пази България от българите!!!
цитирай
98. анонимен - smile
25.06.2009 11:22
Просто тези неща "продават", те вдигат рейтингите и затова се експлоатират. Не е само БТВ... същите са статиите и в Днес.бг примерно. При тях периодично се пуска статия с тенденциозно заглавие, която да разпали спора София-провинция, тъй като това им вдига посещаемостта. Друг е въпросът дали за новинарски сайт това е много редно, но пък явно най-важна е печалбата...
цитирай
99. анонимен - prostite 6opi
25.06.2009 18:56
sofianshi sa nai podlite i zagubeni hora v tazi strana.
цитирай
100. анонимен - Люлин
26.06.2009 11:19
ми аз предпочитам да си емигрирате, да си Одите където щете, да ставате к***и в Чехия, Гърция, да строите блокове и басейни в Испания, да чистите Германия и т.н., ама да не ми идвате в София. Иначе Иван и Андрей просто са катализатори на общественото мнение и аз и хората около мен мислим, че София няма нужда от вас!!! Не знам г-жата, написала постинга откъде е, но ние не ви искаме, в София също има криза, мръсно е, гадно е, убиват хора, скъпо е, мъжете са дебели и тъпи, жените са грозни, няма къде да паркираш, кухнята е гадна, нощния живот не струва, няма библиотеки, детските градини са пълни, учебните заведения са люпилник на изроди, тук са и всички врагове на държавата - премиер, президент, кмет, Костов и Доган и няма абсолютно никакъв смисъл да ни удостоявате с присъствието си!
цитирай
101. tvmreja - Анонимни авторе на 101-ви коментар,
26.06.2009 14:46
бих предпочела майка ти и сестра ти да заработят като труженички на най-древната професия в някоя западноевропейска страна...
И ние не ви искаме да ни се мъкнете с джиповете си за уикенд в Пампорово, Тетевен, Етъра, Чепеларе, Арбанаси, Мелник, Банско и другаде, да пускате пищящите си отрочета и изрусените си половинки в градчетата ни, да си хвърляте фасовете където ви падне и да замърсявате езика ни с некнижовното си произношение.
А за "катализаторите на общественото мнение" - един такъв "катализатор" сега ще си вкара депутат в парламента, пък после може да му се прииска да стане я кмет, я министър на културата...
Останалатите, моля да ме извините за грубия език.
цитирай
102. анонимен - към анонимен No.87
29.06.2009 11:06
Абе приятелю ти си много отворен нали? Искам да те видя как ще направиш нещо в едно селце, където ритежаваш 2 ниви. Направи бизнес, развии го, намери си спонсори за тази цел... и изобщо каквото е необходимо. Не знам дали изобщо това действие ти е понятно, но ако се пробваш да си размърдаш ръждясалата главица ще разбереш, че не ти трябват само идеи. Защото никой няма да ти даде пари на базата на тези 2 нивички, които имаш. И ако ти се стои да си ги копаш цял живот при старците ОК. Ама ако не - спасяваш се. Това е положението. И не ми излизай с думичката селяндур, щото селянин е географското понятие - селяндури съм видял най-много в София, а съм обикалял достаъчно. И точно "кореняците" софиянци са най-големите мога да ти кажа "баратленце"
цитирай
103. анонимен - към 102
30.06.2009 19:51
Миличка, кой е луд да ходи на Пампорово, Тетевен, Етъра, Чепеларе, Арбанаси, Мелник, Банско??? Та това са някакви забравени от бога планински градове. Хората ходят на морето. Всичко освен морето няма за какво да го гледаш. Някой ти е умрял за скапания език. Последни в Европа.
цитирай
104. анонимен - Глупости, в София има много селя...
30.06.2009 23:19
Глупости, в София има много селяндури и то точно тези които са дошли "на Софето" са селяните. говорят ежасяващи диалекти и говорят меко. това е български език, а не руски, за да говорят меко.
цитирай
105. tvmreja - Е, да, българският език не е руски,
01.07.2009 10:11
но пък не е и сръбски, нали (че одиме, че видиме)?
цитирай
106. анонимен - Иван и Андрей поне не са замесени с ...
02.07.2009 15:49
Иван и Андрей поне не са замесени с мутрите като Славитуууу.
цитирай
107. анонимен - До 103. анонимен
23.07.2009 00:37
Бях малко рязък, признавам. Извинявай, ако съм те обидил :-)
Никой не говори за малкото ти селце с двете ниви макар, че и там има оправия - има ли земя, има и хляб.
С кое точно не си съгласен?
Истината е, че ако си неспособен, и в "големия град" пак ще си такъв. Тарикатите ще те експлоатират навсякъде - манталитет трудно се променя. Познавам много хора, дошли от не малки градове в София, които са на ръба на оцеляването. В същото време в техния си град имат и имот, а и подкрепата на близките си.

А иначе идеите са в основата на всичко - пипето да сече и предприемчив да си - останалото се нарежда...
цитирай
108. анонимен - Истината за България
26.07.2009 01:11
В София или извън нея - все сме отрепките на Европата! Големи претенции без НИКАКВО покритие! Велика история, но никакво настояще. И какво прави историята за нас? Просто лежим на стари лаври. Защо сега не сме велика държава? Хвалим се с влиянието си в Европа в миналото, а сега какво влияние имаме? Силата ни е да се самоизяждаме.

България никога няма да бъде велика държава (както преди векове). Докато има такива скандали и сравнения и злобни комплексарщини никога никой в Европа няма да погледне на тази мизерна дупка като на бяла държава.

И се чудя тази комплексарска тема защо не е заключена? Вярно е - много софиянци се мислят за велики, ама и доста от провинциалистите са много нагли и нахални и всичко биха направили за пари и за да успеят в големия град, незнаейки, че диагнозата им се нарича кариеризъм и материализъм.

Съжалявам, обаче някой трябва да ви натрие нослето балканско. Всяко чудо за три дни. Иначе аз смятам, че не трябва да се поддавате на такива вълнения и на краен национализъм и местен шовинизъм.

А селянията е повсеместна - от София до морето и от Добруджа до Родопите! Пълна селяния, която дразни. Имам чувството че хората тук живеят в средата на 20 век. Мисленето е назадничаво. Мъжете вече не приличат на мъже, а на мутроподобни катили, доста наедрели от приемане на слонски дози стероиди, пък жените са облечени като чалга певици и елитни проститутки. Моралът е упадъчен и на доста ниско ниво. Не случайно чалгата е най-слушаната музика.

Много хора като отидат в големия град и се правят на велики дори когато това не е така и нямат никакви качества. От накъде накъде някой си изкарал 2-ка на изпита ще се моли на познати да го вкарат в УНСС? Този профан смолянски ще измести някой човек, който е изкарал оценката си честно, ще заеме мястото му. Проблемът не е че е от Смолян, а проблемът е че родителката му е мега нахалана и той самия също. Може да измести свой съгражданин, който иска да влезе в УНСС например, нали.

И най-красивия български град не може да се мери с Истанбул, да град в "изостаналата Турция." Само че съвсем не са изостанали както 90% от българите си мислят. Защо Форд и Фиат имат заводи там (Рено пък прави Дачия в Румъния), а не в България?

Наистина няма по-елементарен народ! И все другите са ви виновни! Циганите и турците все са ни виновни. Сигурно и марсианците! Не, самите българи сме си виновни.
цитирай
109. tvmreja - Прав си, анонимен 109 -
26.07.2009 23:03
докато се замерваме с лайна един друг, нямаме шанс да се наредим сред великите нации. Дори сред нормалните нямаме шанс да се наредим. Сред тези, в които хората се радват на успехите на другия, а не го ругаят, че бил от Смолян или от Горно нанадолнище...
А по проблема - на какво приличат мъжете, можем да говорим до утре заран. Понеже някои мъже приличат на зле гримирани женки...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1037850
Постинги: 419
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив